پسری با دندان هایی مثل خون آشام ها !! + عکس
 
◄ΣΞΣ♥мλη☻,Кн☺Ð₪Σ♥ΣΞΣ►
ای کاش تنها غمم ،شکستن نوک مدادم بود.

پسری با دندان هایی مثل خون آشام ها !! + عکس
 
چند روز پیش مادر "Wang Pengfei" او را به خاطر بیماری های نادری که در بدن وجود دارد نزد پزشک برد که در آنجا پزشکان متوجه مورد عجیبی شدند.

این پسر چینی که نزدیک به 16 سال سن دارد تنها دو دندان به مانند خون آشام ها در جلوی دهانش دارد و از بدو تولد تا به حال دندان دیگری در نیاوره است. مادر او می گوید در زمان تولد نیز هیچ مویی روی بدن آن وجود نداشت.

به گفته مادر "ونگ" او بسیار خجالتی است و این شرایط برای او دردآور شده است به طوری که هیچ دوستی ندارد و بسیاری از بچه های دیگر او را مسخره می کنند یا از او می ترسند. او نیز از این وضعیت خسته شده و افسردگی پیدا کرده است.
 
پسری با دندان هایی مثل خون آشام ها !! + عکس www.taknaz.ir
 

پزشکان معتقد هستند که او باید تحت جراحی های مختلف قرار بگیرد اما تنها وقتی به سن قانونی برسد می تواند جراحی کند. همچنین هزینه جراحی های او نیز بسیار زیاد است و نزدیک به 7 هزار پوند هزینه آن می شود.


منبع: yjc.ir
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام دوستان عزیز به وبلاگ ماخوش اومدین.مرسی از بازدیدتون.امیدواریم بتونیم مطالبی رو در وبلاگمون قرار بدیم که مورد پسند شما دوستان گل باشه.چندتا خواهش داریم یکی اینکه تو نظر سنجی شرکت کنید .دومی اینکه حتما برامون نظر بزارید.سومی حتما ولطفا عضو هم بشید.مرسی از شما بازیدید کننده ی گرامی.برای اطلاعات بیشتر میتونید به پروفایل مراجعه کنید.هر گونه سوالی هم داشتید میتونید به ادرس ایمیل هر دوتامون بفرستید.مرسی
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ◄ΣΞΣ♥мλη☻,Кн☺Ð₪Σ♥ΣΞΣ► و آدرس arashdnm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. فداتون بوس بوس





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 350
بازدید ماه : 5828
بازدید کل : 180013
تعداد مطالب : 987
تعداد نظرات : 151
تعداد آنلاین : 1